ימי כיף וגיבוש

ימי כיף וגיבוש לזוגות או קבוצות בצפון 

חופשה בגליל אתר האטרקציות בצפון, מציע יום גיבוש לקבוצות, הצפון, הגליל על כל שלוחותיו, מהווה אזור ביקור מועדף על קבוצות רבות מהארץ ומחו"ל. הצפון מכיל באזור גיאוגרפי קטן יחסית, שפע רב של

אתרי תיירות בעלי עניין גיאוגרפי, היסטורי, ארכיאולוגי או דתי.

לכן מהווה הגליל מחוז נבחר לטיולים מאורגנים לקבוצות, מאחר וטיול כזה יכול לכלול בתוכו בטווח של יום אחד, ביקור מעניין באתרים שונים ומגוונים, בתחומי עניין שונים היכולים להעשיר את החוויה האישית והקבוצתית של המטיילים. זאת גם הסיבה כי הצפון מהווה נקודת משיכה לקבוצות המגיעות לכאן לימי גיבוש. ימי גיבוש,  המתקיימים בצפון, יכולים כאמור לכלול ביקור באתרים היסטוריים וארכיאולוגיים מעניינים, ביקור ב"דרך היין" – מסלול נהדר של סיור טעימות ביקבי הבוטיק הרבים הפזורים בצפון, טיול רגלי בטבע, באחת משמורות הטבע היפות בצפון – שמורת נחל עמוד, שמורת הר מירון, הבניאס, שמורת אגמון החולה ועוד. אין כמו טיול רגלי בטבע המדהים בגליל, בכדי להעצים את חווית הגיבוש בקרב חברי הקבוצה המגיעים לכאן ליום גיבוש.

ימי גיבוש, יכולים גם לכלול ביקור באחד מאתרי הספא האיכותיים שקמו כאן בעת האחרונה ומציעים חווית ספא בעלת פוטנציאל גיבושי רב לחברי הקבוצה. אתר ספא בצפון, שונה במשהו מאתרי ספא דומים במרכזי הערים, בשל הסביבה הטבעית בה הוא ממוקם, הנופים, הריחות והאוירה הכפרית המיוחדת המאפיינת את מתחמי הספא בצפון.

גם ביקור באחד מבתי האוכל או המסעדות הקיימות בגליל, עם היצע קולינארי עשיר ומגוון, יכול בהחלט להעשיר את ימי הגיבוש ולהעניק להם נופך מיוחד של טעם טוב…

ימי גיבוש המתקיימים בצפון, יכולים להיות ימי גיבוש של יום אחד, אך בהחלט יכולים להיות ימי גיבוש הכוללים לינה – לינה באחד מן המלונות או מלונות בוטיק הקיימים בסביבה, בצימרים, או אפילו לינת שטח מאורגנת בחיק הטבע – כל אלה בהחלט עשויים להעצים את חוויית הגיבוש של הקבוצה. במקרה כזה יהיה לקבוצה הזדמנות גם לבלות בערב באחד מן האפשרויות הרבות המוצעות לאורחי הגליל – כל אחד לפי צרכיו ורצונו, לצאת לבילוי משותף במסעדה, לביקור בפאב או במועדון ריקודים, או סתם לשירה בציבור מסביב למדורה בחיק הטבע. כל אלה ועוד, ייתרמו את חלקם לגיבוש הקבוצה.